2024-03-29T12:21:16Z
https://u-ryukyu.repo.nii.ac.jp/oai
oai:u-ryukyu.repo.nii.ac.jp:02012087
2022-10-31T06:54:29Z
1642837622505:1642837674026:1642837675267
1642838403551:1642838409392
読解方略を活用し教材を不安定化する「しかけ」を用いた効果に関する研究 : 小学校高学年における説明文を構造的に理解するための指導の工夫を通して
A Case Study on Effectiveness of "Shikake" Technique as Reading Strategies : Teaching Ingenuity to Undersutand Desccriptive Text Structurally in Upper Elementary School
小島, 哲夫
Kojima, Tetsuo
open access
研究報告書
琉球大学大学院教育学研究科
2019-03-11
jpn
research report
VoR
http://hdl.handle.net/20.500.12000/44514
http://hdl.handle.net/20.500.12000/44514
https://u-ryukyu.repo.nii.ac.jp/records/2012087
2432-535X
琉球大学大学院教育学研究科高度教職実践専攻年次報告書
The Annual Report of the Professional School for Teacher Education in the Graduate School of Education, Univsersity of the Ryukyus
3
101
108
https://u-ryukyu.repo.nii.ac.jp/record/2012087/files/No3p101.pdf