2024-03-28T23:54:23Z
https://u-ryukyu.repo.nii.ac.jp/oai
oai:u-ryukyu.repo.nii.ac.jp:02012091
2022-10-31T06:54:33Z
1642837622505:1642837674026:1642837675267
1642838403551:1642838409392
中学校数学科におけるミックスドメソッドアプローチによる「深い学び」の喚起に関する研究 : 「数学史」を取り入れた授業を通して
Study on Encouraging of the "Deep Learning" in the Lower Secondary School Mathematics Class, with the Use of Mixed Approach Method: Analysis of the Class Implementing History of Mathematics
仲宗根, 亜矢子
Nakasone, Ayako
open access
研究報告書
琉球大学大学院教育学研究科
2019-03-11
jpn
research report
VoR
http://hdl.handle.net/20.500.12000/44520
http://hdl.handle.net/20.500.12000/44520
https://u-ryukyu.repo.nii.ac.jp/records/2012091
2432-535X
琉球大学大学院教育学研究科高度教職実践専攻年次報告書
The Annual Report of the Professional School for Teacher Education in the Graduate School of Education, Univsersity of the Ryukyus
3
133
140
https://u-ryukyu.repo.nii.ac.jp/record/2012091/files/No3p133.pdf