WEKO3
アイテム
教授メディアの相違による学習効果の研究 : 点火装置の教材について
http://hdl.handle.net/20.500.12000/929
http://hdl.handle.net/20.500.12000/92918bb90ac-aa5e-42b8-9603-c7c79677b316
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
Vol27p289.pdf
|
|
Item type | デフォルトアイテムタイプ(フル)(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2007-07-17 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | 教授メディアの相違による学習効果の研究 : 点火装置の教材について | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | A Study of the Learning Effects by Different Educational Media : On Teaching Materials of Ignition System | |||||||||
言語 | en | |||||||||
作成者 |
比嘉, 善一
× 比嘉, 善一
× Higa, Zenichi
|
|||||||||
アクセス権 | ||||||||||
アクセス権 | open access | |||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||||
内容記述 | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | Experimental teachings were conducted in order to compare the learning effects by different educational media.\nIn summary thereof, the following results were obtained:\n(1) Learning effects have come out higher on the case of learning process utilizing teaching aids, than the case of learning process by way of T.P.\n(2) Learning process utilizing teaching aids was found greatly effective especially to those learners whose grades had been middle or lower. | |||||||||
内容記述 | ||||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||||
内容記述 | 紀要論文 | |||||||||
出版者 | ||||||||||
出版者 | 琉球大学教育学部 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
出版タイプ | ||||||||||
出版タイプ | NA | |||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_be7fb7dd8ff6fe43 | |||||||||
識別子 | ||||||||||
識別子 | http://hdl.handle.net/20.500.12000/929 | |||||||||
識別子タイプ | HDL | |||||||||
収録物識別子 | ||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
収録物識別子 | 0386-5746 | |||||||||
収録物識別子 | ||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
収録物識別子 | AN00250446 | |||||||||
収録物名 | ||||||||||
収録物名 | 琉球大学教育学部紀要 第二部 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
書誌情報 |
号 27, p. 289-299 |