WEKO3
アイテム
大阪市による中小企業に対するイノベーション促進政策の効果 ―市場志向と情報的資源の視角から―
http://hdl.handle.net/20.500.12000/0002019563
http://hdl.handle.net/20.500.12000/0002019563e8fa9941-474f-4ec5-903e-769ca85df892
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
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Item type | 琉球大学リポジトリ登録用アイテムタイプ(1) | |||||||||||||
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公開日 | 2022-11-15 | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | 大阪市による中小企業に対するイノベーション促進政策の効果 ―市場志向と情報的資源の視角から― | |||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||
タイトル | The Effect of Policies for Promoting Innovation at SMEs by the City of Osaka: From the Perspective of Market Orientation and Informational Resources | |||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
作成者 |
松平, 好人
× 松平, 好人
× 名取, 隆
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アクセス権 | ||||||||||||||
アクセス権 | open access | |||||||||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||||||||
主題 | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||
主題 | Regional SMEs | |||||||||||||
主題 | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||
主題 | Local Government | |||||||||||||
主題 | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||
主題 | Support Policy for Commercialisation | |||||||||||||
主題 | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||
主題 | Market Orientation | |||||||||||||
主題 | ||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
主題Scheme | Other | |||||||||||||
主題 | Informational Resources | |||||||||||||
内容記述 | ||||||||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||||||||
内容記述 | The purpose of this study is to clarify the effect of Osaka municipal policy for promoting innovation at SMEs. As a result of the empirical analysis by the interview and the questionnaire survey in the case study of 'Osaka Top Runner Project', the innovation promotion policy creates intermediate results such as fostering market orientation based upon customer orientation, competitor orientation and interfunctional coordination and acquisition of firm-specific informational resources, on that basis, it was suggested that it will lead to the final result of sales and business continuity. From this result, we came up with a hypothesis of causal model about the innovation promotion policy and its effect. | |||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||
出版者 | ||||||||||||||
出版者 | 日本地域政策学会 | |||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||
言語 | ||||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||
資源タイプ | journal article | |||||||||||||
出版タイプ | ||||||||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||||||
関連情報 | ||||||||||||||
識別子タイプ | DOI | |||||||||||||
関連識別子 | https://doi.org/10.32186/ncs.23.0_74 | |||||||||||||
収録物識別子 | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | EISSN | |||||||||||||
収録物識別子 | 1348-5539 | |||||||||||||
収録物識別子 | ||||||||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||||||
収録物識別子 | AA11936924 | |||||||||||||
収録物名 | ||||||||||||||
収録物名 | 日本地域政策研究 | |||||||||||||
言語 | ja | |||||||||||||
書誌情報 |
巻 23, p. 74-81, 発行日 2019-09 |