Item type |
デフォルトアイテムタイプ(フル)(1) |
公開日 |
2010-01-13 |
タイトル |
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タイトル |
ゲーム戦略獲得に関する自動プログラミングへの進化的アプローチ |
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言語 |
ja |
タイトル |
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タイトル |
Evolutionary Approach to Automatic Programming for Game-Strategy Acquisition |
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言語 |
en |
作成者 |
山城, 正
山田, 孝治
遠藤, 聡志
Yamashiro, Tadashi
Yamada, Koji
Endo, Satoshi
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アクセス権 |
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アクセス権 |
open access |
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アクセス権URI |
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 |
主題 |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
Genetic Programming |
主題 |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
game strategy |
主題 |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
MOO |
主題 |
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言語 |
en |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
Hit & Blow |
内容記述 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
In this paper, we discuss an automatic programming for game strategy acquisition using genetic programming (GP). This paper shows an implementation of MOO game. MOO is a guessing game. In this game, the codemaker picks a number consisting of three distinct decimal digits. Then the codebreaker guesses three distinct digits being scored on each guess. We show and evaluate the codebreaker program that is created automatically by the GP. |
内容記述 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
紀要論文 |
出版者 |
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出版者 |
琉球大学工学部 |
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言語 |
ja |
言語 |
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言語 |
jpn |
資源タイプ |
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資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
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資源タイプ |
departmental bulletin paper |
出版タイプ |
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出版タイプ |
VoR |
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出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |
識別子 |
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識別子 |
http://hdl.handle.net/20.500.12000/14728 |
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識別子タイプ |
HDL |
収録物識別子 |
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収録物識別子タイプ |
ISSN |
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収録物識別子 |
0389-102X |
収録物識別子 |
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収録物識別子タイプ |
NCID |
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収録物識別子 |
AN0025048X |
収録物名 |
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収録物名 |
琉球大学工学部紀要 |
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言語 |
ja |
書誌情報 |
号 56,
p. 115-122,
発行日 1998-09
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